Hiljaisen viikon jumalanpalvelukset

Maalaus Jeesus ristillä.Su 28.3. klo 10 Palmusunnuntain perhekirkko (nettikirkko), Juha Karhulahti, Noora Mastokangas, Satu Riihimäki, Hannu Mikkonen, lukutekstit Venla Tuominiemi ja Nella Ylitalo, musiikkia Pirtsakat Satu Riihimäen johdolla.

Ma 29.3. klo 19 Hiljaisen viikon maanantain iltakirkko ja ahtisaarna (nettihartaus), Anneli ja Kimmo Kentala, musiikkia Jenni Kentala.

Ti 30.3. klo 19 Hiljaisen viikon tiistain iltakirkko ja ahtisaarna (nettihartaus), Tiina Karhulahti, Maria Jussinmäki, Kaarina Koivisto, lukutekstit Iisakki Jussinmäki, musiikkia Tuulia Jussinmäki.

Ke 31.3. klo 19 Hiljaisen viikon keskiviikon iltakirkko ja ahtisaarna (nettihartaus), Juha Karhulahti, Kaarina Koivisto, lukutekstit Kari Jyrkkä, musiikkia Maarit Hotakainen, Annika Alanko ja Karoliina Alanko.

To 1.4. klo 19 Kiirastorstain messu (nettikirkko), Juha Karhulahti, Henna Mäkinen, Kaarina Koivisto, lukutekstit Marko ja Johanna Malvisto, musiikkia Väinö, Viljami, Aune ja Satu Riihimäki.

Pe 2.4. klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus (nettikirkko), Jouko Heikkinen, Henna Mäkinen, Kaarina Koivisto, lukutekstit Olli Lepistö, musiikkia kirkkokuoro Satu Riihimäen johdolla.

Su 4.4. klo 10 Pääsiäispäivän messu, (nettikirkko), Juha Karhulahti, Henna Mäkinen, Kaarina Koivisto, lukutekstit Nina Hietalahti ja Leena Hietalahti, musiikkia mieskuoro Halla Simo Venetjoen johdolla.

Ma 5.4. klo 12 Toisen pääsiäispäivän messu (nettikirkko), Tapani Kirsilä, Henna Mäkinen, Kaarina Koivisto, lukutekstit Teuvo Pulkkinen, musiikkia Mäkisen perheen nuoret.

Kaikkiin tilaisuuksiin kirkossa voi (elleivät rajoitukset muutu) osallistua 20 henkilöä.
Sovi osallistumisesta kirkkoherra Juha Karhulahti, p. 0500361174 tai kirkkoherranvirastoon, p. 0401722371.

Tarvittaessa järjestetään ylimääräisiä ehtoollishartauksia jumalanpalvelusten jälkeen ja iltakirkkojen yhteyteen!

Jumalanpalveluksiin voi osallistua myös netin välitykselläLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Osa tilaisuuksista on nähtävinä myös videotallenteena. Niitä voi seurata Halsuan seurakunnan Facebook -sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunnan hiljaisen viikon toimintailmoitukset löytyvät tapahtumakalenterista.