Kuvakooste, jossa lasten käsiä vesiastian reunalla, tuhuskynttilöitä sekä kaksi lasta.

5-vuotiaiden kerho

Leikin lumoa ja hiljaisuutta

Kerho on kirkon järjestämää kristilliseen arvopohjaan perustuvaa varhaiskasvatusta 5-vuotiaille lapsille. Lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyden vaaliminen ovat kerhon ydintä. Päiväkerho tukee lapsen uskoa ja kokemusta siitä, että seurakunta on hänen kristillinen kotinsa.

Kerho tarjoaa lapselle mahdollisuuden päästä mukaan iloiseen, rakkauden täyteiseen ja pedagogiseen toimintaan. Kerhoissa opetellaan hiljentymistä sekä ihmetellään elämän pieniä ja isoja asioita, leikitään, lauletaan, askarrellaan ja vietetään opetus- ja hartaushetkiä.

Kerho kokoontuu perjantaisin klo 9-11 seurakuntatalon kerhohuoneella.

Kerhon toimintakausi kestää syksystä kevääseen. Jokainen kuluvana vuonna 5 vuotta täyttävä saa kutsukirjeen kerhoon.