Kuvakoosteessa mies ja Raamattu, kahden rukoilevan kädet ja risti kahvimukissa.

Aikuisille

Seurakunta tarjoaa aikuiselle seurakuntalaiselle toimintapiirejä elämää rikastuttamaan. Piirit kokoontuvat lähetystyön, diakonian ja raamattupiirien merkeissä. Mielekkään tekemisen ja mukavan seuran lisäksi piirit tuovat mahdollisuuden oman itsen hoitamiseen ja hengellisen elämän syventämiseen.

Kinkerit

Kinkerit järjestetään joka vuosi kylittäin Halsualla eli noin yhdeksät kinkerit talven ja kevään aikana. Rippikoululaiset osallistuvat oman kylän kinkereille. Kinkereiltä käynnistyy myös Yhteisvastuu-keräys kylittäin.

Kinkereiden toiminta-ajatuksena on kristillinen opetus, kyläkatselmus ja seurakunnallisen elämän organisointi. Kinkereiden tavoitteena on kristillisen opetuksen ja hartauselämän vahvistaminen.