Kirkkoherra Juha Karhulahti.

Elämän eväitä kotikirkon suojassa

Halsuan seurakunta on toiminnaltaan varsin virkeä ja erityisenä ilon aiheena on, että kaikenikäiset ovat löytäneet seurakunnan hengelliseksi kodikseen. Viikoittainen messu on kaikkia yhdistävä juhlahetki. Kotikirkon suojassa saadaan elämään uusia eväitä. Hengellinen sanoma kumpuaa Jumalan sanasta ja ehtoollisen armopöytä katetaan kaikille kirkkoon tuleville – kaikille, jotka tuntevat tarvitsevansa Herransa apua ja armoa elämäänsä.

Halsuan seurakunta on pieni, mutta myös sille on uskottu evankeliumin koko maailmaa syleilevä sanoma. Yhdessä me kaikki elämme hengellisesti tämän sanoman ilosta. Tästä ilosta ovat voiman ja kutsumuksen saaneet seurakuntamme lukuisat maallikkovastuunkantajat, jotka ahkerasti palvelevat monenlaisissa tehtävissä seurakunnassamme.

Tule rohkeasti mukaan toimintaamme. Juuri sinua me odotamme ja juuri sinua myös Herramme kutsuu lähelleen.

Juha Karhulahti
kirkkoherra