Kirkolliset ilmoitukset

Jumalanpalvelus

Su 28.4. klo 10 Messu, Juha Karhulahti, Henna Mäkinen, Marika Kajanus, tekstinlukijat Hannu ja Seija Heikkilä, ehtoollisavustaja Kari Jyrkkä, musiikkia Jenni Kentala, striimaus Janne Hietalahti.

Seurakunnan viikko

Pe 26.4. klo 13 Kannelman hartaus, Tiina Karhulahti ja Kari Jyrkkä, ystävyysseurakunta Vitelen kuvia.

Su 28.4. klo 18 Srk-lähetysseurat seurakuntatalolla, Antti Rahkola, Matti Tölli, kahvitus alkaa klo 17.30.

Ti 30.4. klo 15.30 Pihlajatuvan hartaus.

Diakonia

Su 28.4. klo 10 Rovastikunnan kehitysvammaisten kirkkopyhä Lohtajalla.

To 2.5. klo 18 Kertaluonteisen ystäväpalvelun koulutus seurakuntatalolla, järjestää SPR - eläkeliitto - seurakunta, kouluttajana Ari Kokko SPR:stä, Tiina Karhulahti ja Heidi Hietalahti.

Pe 3.5. klo 10 Miestenpiiri seurakuntatalolla, Heidi Hietalahti, Tiina Karhulahti.

Musiikki ja kuorot

Ke 8.5. klo 19 Kirkkokuoron harjoitus seurakuntatalolla, Satu Riihimäki.

Lähetys

To 2.5. klo 18 Lähetyspiiri mukana ystäväpalvelun koulutuksessa seurakuntatalolla.

Lapset ja perheet

To 25.4. klo 9.30–11.30 Perhekerho seurakuntatalon kerhohuoneessa, Marianne Jussinmäki, Paula Kalliokoski. Perhekerhoon lapset osallistuvat yhdessä oman aikuisensa kanssa. Ohjelmassa on vapaata leikkiä, hartaushetki sekä seurakunnan tarjoama välipala.

Pe 26.4. klo 9–11 5 -vuotiaitten kerho "Viiskari" seurakuntatalon kerhohuoneessa, Johanna Malvisto ja muut ohjaajat, mukaan voi tuoda pientä välipalaa.

To 2.5. Perhekerho, Pe 3.5. Viiskari.

Nuoret

La 4.5. klo 18 Nuortenilta seurakuntatalon alakerrassa, Nuutti Kaunisto.

Rippikoulu

Rippikoulun ennakko-opetukseen kuuluva etkoleiri – pidetään pe 26.4. – la 27.4. 2024 leirikeskus Majakassa. Leiri alkaa perjantaina klo 17 päivällisellä, sen jälkeen majoittuminen ja ohjelma. Ohjaajina ja opettajina toimivat Nuutti Kaunisto, Kaisla Melender, Tiina Karhulahti, Henna Mäkinen ja Juha Karhulahti. Leiri päättyy lauantaina iltapäiväkahveihin. Riparilaiset voi hakea kotiin noin klo 15.30.

Halsuan seurakunnan rippileiri pidetään Majakassa 3.6.–8.6. Konfirmaatiomessu su 9.6. klo 10.

Su 5.5. klo 10 Messun jälkeen rippikoulutunnit kirkossa, Henna Mäkinen. Rippikoululaiset osallistuvat oman kylän kinkereille. Merilaisen kylän kinkerit pidetään su 5.5. klo 19 Meriläisen museolla.

Muuta

KINKERIT Su 5.5. klo 19 Meriläisen kylän kinkerit Meriläisen museolla, Juha Karhulahti, Satu Riihimäki, kahvitus alkaen klo 18.30 Meriläisen martat. Kinkerien aiheena: ”Hengellinen musiikki rukouksena”, katekismusläksynä: "Isä meidän rukous" luvut 25-33 ja "Herran siunaus" luku 43, raamattuaiheena: "Kirje kolossalaisille 3: 16, vanhat virret 913 ja 941 ja uudet virret 805a ja 919.

TULOSSA Su 30.6. 50 vuotta sitten ripille päässeitten kirkkopyhä ja tapaaminen.