Kirkolliset ilmoitukset

Jumalanpalvelus

To 9.5. klo 10 Helatorstain messu, Juha Karhulahti, SLEY:n Keski-Pohjanmaan piirin johtaja Johannes Häkämies, Henna Mäkinen, Hannu Mikkonen, kolehdinkanto rippikoululaiset, lukutekstit Kimmo Riekko, musiikkia kirkkokuoro Satu Riihimäen johdolla, striimaus Janne Hietalahti. Messun jälkeen kirkkokahvit ja SLEY:n raamattupäivä seurakuntatalolla, mukana Johannes Häkämies, Jouko Heikkinen, Juha Karhulahti, Henna Mäkinen. Lähetysväki järjestää arvontaa.

Su 12.5. klo 10 Messu, Juha Karhulahti, Henna Mäkinen, Hannu Mikkonen, lukutekstit Nina Hietalahti, ehtoollisavustaja Erkki Hietalahti, musiikkia Johanna Niemelä, striimaus Janne Hietalahti.

Seurakunnan viikko

Ti 14.5. klo 9 alkaen hautausmaan siivoustalkoot, ruokailu 11 ja hartaushetki n. klo 11.30 seurakuntatalolla, myös traktoreita tarvitaan!

To 16.5. klo 10 Miestenpiiri Ullavassa.

Ke 15.5. klo 18 Seurakuntaneuvoston kokous kirkkoherranvirastolla.

Diakonia

Pe 17.5. klo 13 Avoin kahvitilaisuus kunnantalolla, mukana Voitto Kalliokoski ja Anneli Kentala vanhojen valokuvien kera, Ari Kokko, Heidi, Sinikka ja Tiina. Järjestää SPR, Eläkeliitto ja seurakunta.

Ke 22.5. klo 10–14 Perhonjokilaakson seurakuntien yhteinen mielenvirkistyspäivä Aittaniemessä, yhdessäoloa, ulkoilua, hartaus, ruokailu ja kahvit, tilaisuus on maksuton ja kyydit järjestetään. Ilmoittautumiset 14.5 mennessä Tiinalle p. 0407324117.

Pe 24.5. klo 11–14 Rovastikunnan huonokuuloisten, kuurojen ja näkövammaisten yhteinen kirkkopäivä Halsuan kirkossa, alkaen viikkomessulla, ruokailu seurakuntatalolla, yhteinen päivätilaisuus sekä päätöskahvit, mukana, kuurojen pappi Maria Saukkonen, Henna Mäkinen, Juha Karhulahti, Tiina Karhulahti. Ilmoittautumiset ruokailun vuoksi 17.5. mennessä Tiinalle.

Ke 29.5. klo 13 Perhonjokilaakson syöpäkerhon kokoontuminen kevätruokailun merkeissä Perhon seurakuntatalolla, Liisa Pyykkö-Seppälä, Tiina Karhulahti, ilmoittautumiset ruokailun vuoksi (oma vastuu 10 euroa) tiistai 21.5. mennessä Susannalle puh. 0405618428.

Musiikki ja kuorot

Ke 15.5. klo 19 Kirkkokuoron harjoitukset seurakuntatalolla, Satu Riihimäki.

Lähetys

To 9.5. Lähetyksen arvontaa SLEY: n Raamattupäivässä.

To 23.5. klo 17 Lähetysväen virkistysilta Kaustisella, Nuolisen leirikeskuksessa (Huom. paikka muuttunut), mukana Kai Tikkakoski, Japanin lähetti Juri Perendi, musiikkia ja tarjoilua. Ilmoittautuminen 20.5. mennessä Raija Kattilakoskelle p. 0504079940.

Lapset ja perheet

Ti 14.5. klo 18 Donkkis seurakuntatalolla.

Pe 17.5. klo 10 Lasten pikkukirkko kirkossa, Juha Karhulahti, Henna Mäkinen, mukana viiskari ja perhekerho, mehutarjoilu seurakuntatalolla.

Nuoret

La 11.5. klo 18 Nuortenilta seurakuntatalolla.

Rippikoulu

Ti 21.5. klo 14 Rippikoulun opettajien suunnittelukokous kirkkoherranvirastolla.

Ti 21.5. klo 18 Rippikoulun vanhempainilta Majakassa rantasaunan takkahuoneessa.

Muuta

TULOSSA: Su 30.6. klo 10 Messu ja 50 vuotta sitten ripille päässeitten juhla kirkossa ja seurakuntatalolla.

Hautaan siunatut

Niilo Mikael (Mikko) Mastokangas 76 v